جستجو کردن

قوانین و مقررات

  1. وب سایت تیتر خودرو ، یک سایت کاملا تخصصی در حوزه خرید و فروش خودرو است که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران ثبت و ایجاد شده و در حال فعالیت است. این وب‌سایت ‌به عنوان یک سایت الکترونیکی، پایبند به تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و با نقض‌کنندگان این قوانین در حدود اختیارات قانونی خود، برخورد می‌کند.

  2. این وب‌سایت هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری خودروها ندارد و قیمت‌گذاری صرفا بنابر تصمیم آگهی‌دهنده انجام می‌گردد؛ بااین حال چنانچه قیمت خودروِ آگهی‌شده نسبت به محدوده قیمت عرفی بازار، بیش از حد نامعقول باشد، تیم باما بنا به صلاحدید خود قیمت را حذف یا به توضیحات آگهی منتقل خواهد کرد.

  3. هیچ یک از کاربران، حق کپی‌برداری و سوء استفاده از محتوای تبلیغی اشخاص دیگر -از قبیل استفاده غیرمجاز از تصاویر خودرو یا توضیحات و ترکیبات خاص آنها- را به گونه‌ای که تشابه صد درصدی بین آنها وجود داشته باشد ندارد. درصورت مشاهده یا گزارش شاکی، نسبت به اصلاح یا حذف محتوا یا انسداد موقت و دائم حساب کاربری فرد سوءاستفاده‌کننده اقدام خواهد شد.

  4. انتقال و پُست هرگونه مطلبی که به حقوق دیگران تجاوز و هتک حرمت کند. همچنین درج کلمات تهدیدآمیز و توهین‌آمیز و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی، مطالب مبتذل، یا حتی مطالب قابل‌اعتراضی که باعث ترغیب به اعمال مجرمانه شود.

  5. هر آگهی فروش، مختص نمایش اطلاعات یک خودرو است؛ لذا در صورت ارائه هر نوع اطلاعات اضافی در آگهی که مشتمل بر نوعی تبلیغ نسبت به سایر خودروها، کالاها و خدمات گردد، بصورت اتوماتیک حذف خواهد شد. برهمین اساس، توضیحاتی که تبلیغ نمایشگاه، نمایندگی، رنگ‌بندی، تعداد، لوگو، چهره شخص فروشنده، کانال تلگرام و اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، و در کل هر توضیح اضافی را شامل شود، به‌صورت اتوماتیک حذف خواهد شد. صرفا در خصوص کاربران حقوقی، درج نام شرکت یا نمایشگاه آنها بر روی پلاک خودرو بلامانع است.

  6. ارتباط بین خریدار و فروشنده به طور مستقیم با مباشرت خود آنها انجام می‌شود و باما هیچ مکانیزمی در خصوص تائید اصالت، وثوق و هویت واقعی طرفین ندارد و مبری از مسئولیت‌های احتمالی ناشی از آن است. خریدار و فروشنده شخصا باید این موضوعات را احراز و رعایت کنند.

  7. کاربران محترم سایت نمی‌توانند انتظار ارائه اطلاعات ثبت‌شده سایر کاربران و نیز خود آن‌ها را از قبیل آی‌پی آدرس‌های ثبت‌شده، تاریخ درج آگهی و جزییات آگهی درج‌شده پس از حذف داشته باشند.

  8. اقدام به دسترسی غیرمجاز، هک، تخریب، اخلال، انسداد یا ممانعت از دسترسی به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی وب‌سایت و کاربران آن، یا تهدید به ارتکاب آن ولو آنکه عملاً منجر به حمله رایانه‌ای نشود، موجب پیگرد است.

  9. اطلاعات کاربران بدون کسب توافق صریح آنها، در اختیار شخص یا نهاد سومی قرار نمی گیرد. این اطلاعات تنها در جهت بهبود خدمات ماشین‌بانک و یا تبلیغات ماشین‌بانک استفاده می شود. مسئولیت حفظ و نگهداری از رمز ورود برای استفاده از پروفایل و امکانات مختلف در سایت، بر عهده شخص شما خواهد بود بنابراین رمز ورود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید. بنا به صلاح دید ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی یا امنیتی، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید.